poniedziałek, 15 lipca 2013

Paznokcie: Inglot 874

Poszukiwania idealnego lakieru do paznokci w odcieniu cielistym uważam za oficjalnie zakończone. Po wielu próbach, z podkulonym ogonkiem kolejny raz powróciłam do Inglota. Bez efektu paznokci nieboszczyka, sinych tonów, bez smug, bez prześwitów, drobinek, perły... zdeterminowana dyskwalifikowałam wszystkich poprzedników, reprezentujących owe cechy i wreszcie w moje ręce wpadł Inglot 874- od dziś mój szczęśliwy numerek (pewniak) ;)
 

Kolor cielisty jest niezastąpiony, kiedy stawiam na elegancję i skromny wygląd. To mój pewniak podczas egzaminów. Świetnie sprawdza się również wtedy, kiedy mam ochotę odpocząć od intensywnych barw na paznokciach. To nie tylko kolor uniwersalny, ale i bardzo opłacalna inwestycja, bo będę po niego sięgała jeszcze wiele razy. Klasyka w Inglotowskim wydaniu zawsze się obroni.


Opakowanie:
Buteleczka charakterystyczna dla Inglota, pędzelek dosyć wąski, ale przy tym bardzo wygodny i precyzyjny.

Cechy produktu:
Lakier, jak już wcześniej wspomniałam, moim zdaniem ma idealny odcień beżu. Pasuje do mojej jasnej skóry i nie podbija brzydkich szarych tonów. Ma kremowe wykończenie. 
Stuprocentowe krycie zapewnia nałożenie dwóch warstw. Trwałość standardowa, z bazą utwardzającą wynosi 4-5 dni.


Pojemność: 15ml
Cena: 20zł
Gdzie kupić?: Wyspy i sklepy firmowe INGLOT


Jak Wam się podoba? Bo mi bardzo :)

Jestem ciekawa, jaki jest Wasz faworyt w kategorii cielistych odcieni?

38 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo udany odcień beżu. Ba, jest genialny! Mam ten sam problem - mam mnóstwo odcieni nude i żaden mi nie pasuje. Czas zajrzeć do Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuciu ten jest jedynym "cielaczkiem" bez zarzutów ;)

      Usuń
  2. Śliczny kolorek :) taki uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny nudziak. Ja obecnie mam taki cielisty odcień z Lovely, ale jak mu się bliżej przyjrzeć to ma takie delikatne drobinki. Nie jest zły, ale wciąż szukam dla siebie ideału - może czas zajrzeć do Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak Ci się spodoba ;)

      Usuń
  4. Muszę przyznać że lakiery Inglota to jest jednak jakość sama w sobie. Odcień rzeczywiście świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest naprawdę śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny, może kiedyś sobie kupię :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny kolor! Zapisuję numerek, bo właśnie czegoś takiego szukałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku zakochałam sie ! mam ostatnio manie na takie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor. Wrzucam na moją chciejolistę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kolor ;) Pięknie się prezentuje na paznokciach ;)


    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. elegancki :) lubię Inglota :) ale jakie Ty masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny! taki idealny! ciekawe jakby wyglądał na moich dłoniach, nie lubię lakierów z Inglota, ale ten kolor! ah! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest genialny, idealny na ślub/wesele !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zawsze jakaś miła odmiana dla tradycyjnie wybieranego przez panny młode "frencha".

      Usuń
  14. Jest piękny! Ale u mnie niestety Ingloty utrzymują się w całości jeden dzień, a niekiedy nawet i nie tyle :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o u mnie tradycyjnie, nie narzekam na trwałość. Za to u mnie jeden dzień utrzymują się lakiery z Eveline, strasznie irytujące to jest...

      Usuń
  15. bardzo kobiecy i delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężko znaleźć idealny nude na paznokcie, ale muszę przyznać że ten jest piękny :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, przekonałam się o tym na własnej skórze... yyy paznokciach znaczy ;))

      Usuń
  17. Piękny kolorek, do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mjög góð grein vinur, það væri betra ef síðasti yfirlýsingu plús ályktanir fyrir vellíðan í að draga ályktanir. áfram er varðar hávaða frá versluninni Zahra náttúrulyf áreiðanlegur og stærsta í Indónesíu fyrir bloggið þitt (velgengni) er alltaf vel
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  19. Mjög góð grein vinur, það væri betra ef síðasti yfirlýsingu plús ályktanir fyrir vellíðan í að draga ályktanir. áfram er varðar hávaða frá versluninni Zahra náttúrulyf áreiðanlegur og stærsta í Indónesíu fyrir bloggið þitt (velgengni) er alltaf vel
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolor, ciężko spotkać taki odcień, który nie sprawiał by problemów :)

    OdpowiedzUsuń

  21. Rolex Watches


    Hermes handbags


    Luxury Breitling Watches


    Rolex Submariner Watches


    Original Omega Watches


    1:1 IWC




    The luxury Rolex Watches is an investment in the future;?A legacy that can be passed down from generation to generation.Perhaps the owner received their Luxury Breitling Watches?
    through the passage of a family member.?In this case, the Rolex Submariner Watches is valued for sentimental - as well as monetary value.While a Original Omega Watches can be expensive, it is wise to remember that you buy more than just a 1:1 IWC.The unfortunate truth is that whilst it is possible to get discounts on Hermes handbags.

    OdpowiedzUsuń
  22. read and be undertand to knos this issues for your kids and baby -> mengatasi gangguan cerna pada bayi

    OdpowiedzUsuń
  23. Good day! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche. Your blog provided us useful information to work on. You have done a marvellous job! Obat syaraf kejepit di kaki , Obat sayaraf kejepit tulang belakang , Obat sayraf Kejepit di apotikObat Syaraf kejepit di leher,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, są dla mnie niezwykle ważne.
Zostawiając po sobie ślad w postaci komentarza, możesz się spodziewać moich odwiedzin na Twoim blogu ;)

Na pytania odpowiadam pod postem gdzie zostały zadane (aby wszystko co tyczy się danego tematu było w jednym miejscu) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...