piątek, 19 lipca 2013

Paznokcie: Kropeczkowy misz- masz

Deszczowa pogoda sprzyja wenie, dziś zapragnęłam kropeczek na paznokciach. Bez jakiegokolwiek planu zabrałam się do malowania, dlatego na paznokciach powstał istny misz- masz, który mimo wszystko cieszy oko. Postawiłam na miętowo- zielony lakier z Silcare w towarzystwie drobnych kropeczek wykonanych lakierami Inglota, za pomocą sondy z Essence. Prezentowane lakiery pojawiały się już na blogu, dziś liczy się tylko efekt, a w tym przypadku zdjęcia wyrażają wszystko.

Wykonanie banalnie proste, efekt zadowalający na tyle, że mam ochotę na więcej kropek na paznokciach. Kolejna "wariacja" już wkrótce. 



Użyte lakiery:
Miętowa zieleń Silcare nr 74- więcej zdjęć TU.
Beż Inglot 874- więcej zdjęć TU.
Biel Inglot 038
Brąz Inglot 975- więcej zdjęć TU.


89 komentarzy:

  1. ale pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby tylko kropki, a wyszło bardzo efektownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mam jakąś manię na kropki, ale mani z kropkami jeszcze nie zmalowałam ;) bardzo podoba mi się efekt u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kropeczki na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kropki na białym wyglądają super ;) chyba spróbuję coś podobonego wyczarować niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie, a serdeczny podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kropki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, pieknie to się prezentuje :D
    Bardzo lubie lakiery z inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne kochana :) Wbijam do Ciebie, też chce takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdobienie.I ten rewelacyjny kolorek.Dokładnie taki jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kropeczki! Cudne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze te kropeczki:) Chyba dzisiaj też sobie takie zrobię:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie to wygląda, zachwyciło mnie. Chyba też pokombinuję z czymś takim :D Zainspirowałaś mnie! :)
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszło, zwłaszcza serdeczny mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda to super i chyba sama zrobię sobie tak pazurki ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow naprawdę świetny efekt niby takie proste ale efekt doskonały:)

    http://kosmetyczkawpodrozy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super paznokcie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda super, u mnie nawet kropeczki nie chcą wychodzić;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojeej! Jakie ładne i jak ładnie pomalowane masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. niby tylko kropki a efekt naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawy efekt :) kolor miętowy uwielbiam.
    Zapraszam do mnie : http://kosmetycznaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodkie te kropeczki:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. przesliczne kolory lakierow :), fajny pomysl z tymi kropeczkami, zachwycily mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne zestawienie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej!

    Fajnie u Ciebie, a więc zapraszam do mnie na nowy pościk :) buziaki, pozdr. :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudowne paznokietki! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  27. minds mihailovna chilli vitola shew aircushion soloist depravity rapid
    jeux de king

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie to wygląda !


    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mega! świetnie to wygląda super połączenie

    OdpowiedzUsuń
  30. a przy okazji zapraszam na rozdanie do siebie http://swiatanastazji.blogspot.com/2014/01/niespodziankowe-rozdanie-czas-start.html :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiekne zestawienie kolorów ;) sliczne i jakie równe te kropeczki ! podziwiam za wytrwałośc ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam kropeczki. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. przesłodkie :))
    u mnie dziś 1-wsze urodziny bloga i Konkurs będzie mi miło jeśli zaglądniesz :)) Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Boskie kropki!:) piękna mięta. Kupiłam z maybelline mięte, ale nie umywa się do tej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html


    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię tego typu mani :] Ładnie :]

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale piękne kolory :-) szkoda ze ja mam słabe paznokcie i zdobienia się nie trzymają :-( pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale piękne kolory :-) szkoda ze ja mam słabe paznokcie i zdobienia się nie trzymają :-( pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  40. Super manicure :) uwielbiam takie pastelowe kolory. A co do lakierów INGLOT - mój mistrz. Wkrótce na moim blogi pojawi się ich recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Urocze i fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć, zerknij w wolnej chwili na polskie kosmetyki ekologiczne LillaMai. Spróbuj, przetestuj i daj znać czy Ci odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne te kropeczki:) i zastanawiam się teraz dlaczego nigdy nie miałam żadnego lakieru z Inglota..

    OdpowiedzUsuń
  44. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    CARA PENGOBATAN PENYAKIT
    OBAT HERBAL AMPUH
    CIRI-CIRI PENYAKIT
    PANTANGAN PENYAKIT
    GEJALA PENYAKIT

    OdpowiedzUsuń
  45. in questi giorni un sacco di brutta sensazione vissuta da me, lui era tra loro vertigini, la fame, e la nausea, che è al sentito questo pomeriggio, si spera persaan è stato rapidamente perduto e sano come biasanya

    SUPLEMEN MATA GLAUKOMA

    VITAMIN MATA MINUS

    OBAT CAPSULE MATA KATARAK

    OBAT HERBAL ENTROPION

    OdpowiedzUsuń
  46. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet
    Obat Pemutih Badan dan wajah yang permanen

    OdpowiedzUsuń
  47. nice :)
    Śliczne pazurki ;)
    http://carpediem166.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne paznokcie i fajne kolory, ale ja nie mogę używać kosmetyków z Inglota bo od razu mnie uczulają :(
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie: http://cre-activee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń
  51. Dị nnọọ mma isiokwu a enyi, ọ ga-aka mma ma ọ bụrụ na okwu ikpeazụ ahụ plus ubiere maka iru ala na-eru ná nkwubi. -anọgide na ekele mkpọtụ si ụlọ ahịa zahra herbal pụrụ ịdabere na kasị ibu Indonesia maka gị blog (ịga nke ọma) bụ mgbe ihe ịga nke ọma
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak nie przepadam za kolorem niebieskim na pazurkach tak Twój mani właśnie mnie urzekł :)Piękny :)

    OdpowiedzUsuń

  53. Rolex Watches


    Hermes handbags


    Luxury Breitling Watches


    Rolex Submariner Watches


    Original Omega Watches


    1:1 IWC




    The luxury Rolex Watches is an investment in the future;?A legacy that can be passed down from generation to generation.Perhaps the owner received their Luxury Breitling Watches?
    through the passage of a family member.?In this case, the Rolex Submariner Watches is valued for sentimental - as well as monetary value.While a Original Omega Watches can be expensive, it is wise to remember that you buy more than just a 1:1 IWC.The unfortunate truth is that whilst it is possible to get discounts on Hermes handbags.

    OdpowiedzUsuń
  54. this information must be so blessed for you who read it -> Obat turun peranakan lengkap

    OdpowiedzUsuń
  55. this news is so really curious and makes people are worried about their life -> obat turun peranakan lengkap

    OdpowiedzUsuń
  56. the most of guys need it, and please girls check this out for your injuries men - Obat patah tulang terbaik

    OdpowiedzUsuń
  57. this really awesome to know -> Bahayanya penyakit kuning

    thanks for your informations, cause they really important -> Bahayanya penyakit hati

    i thought it would be good news ever -> Makanan yang harus dihindari oleh penderita penyakit hati

    OdpowiedzUsuń
  58. Łał... jestem pod wrażeniem... ^.^ ; *
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga https://intesklep.blogspot.com/
    o recenzje, zakupi przez internet, wszystkie szczere i prawdziwe.
    <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, są dla mnie niezwykle ważne.
Zostawiając po sobie ślad w postaci komentarza, możesz się spodziewać moich odwiedzin na Twoim blogu ;)

Na pytania odpowiadam pod postem gdzie zostały zadane (aby wszystko co tyczy się danego tematu było w jednym miejscu) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...