piątek, 11 listopada 2011

Hean- odżywiamy paznokcie

W trosce o nasze paznokcie firma Hean stworzyła program pielęgnacji paznokci w którego skład wchodzi 5 odżywek i aktywny utwardzacz do paznokci. Jakiś czas temu dostałam do przetestowania dwie odżywki: proteinową oraz wzmacniającą z jedwabiem. Zawsze testowane przeze mnie kosmetyki właśnie na czas testów zastępują mi te których używałam dotychczas. Tak taż stało się tym razem, przez ponad miesiąc jedynymi odzywkami do paznokci jakie stosowałam były te od  Hean.


W dzisiejszym poście zrecenzuję obie odżywki ponieważ według mnie działają bardzo podobnie.

Coconut Proteins- odżywka proteinowa


Opis producenta:
Wygładza nierówności płytki i tworzy mocną powłokę ochronną zapobiegając przebarwieniom i łamaniu się paznokci. Zawiera mleczko kokosowe bogate w węglowodany, sole mineralne i witaminy. Substancje te działają odżywczo, nawilżająco i zmiękczająco.

Dla kogo?/ Przeznaczenie:
Odżywka do pękających, rozdwajających się paznokci.

Cena: 6,99zł/ 8ml
MOJA RECENZJA 
Moje paznokcie od pół roku są w bardzo dobrym stanie, ale mimo wszystko nigdy nie rezygnuję z używania odżywek. Nie jestem wstanie ocenić, czy odżywka zadziała na bardzo zniszczone paznokcie, ale ja na swoich również zauważyłam jej działanie. 

Opakowanie i pędzelek: 
Proste, porządnie wykonane z grubszego szkła i bardzo wygodne. Pędzelek jest dobrze wyprofilowany dwa pociągnięcia wystarczą, aby pokryć paznokieć odpowiednią ilością odżywki.

Konsystencja:
Odżywka nie rozlewa się na skórki, nie ciągnie się za pędzelkiem- wygodnie się nią maluje paznokcie.

Działanie: 
Nadaje paznokciom bardzo zdrowy odcień. Paznokcie są mocniejsze i bardzo elastyczne. Niestety nie mogłam zaobserwować czy działa na rozdwajające bądź kruche paznokcie, bo jak już wcześniej wspomniałam moje są w świetnym stanie. Odżywka jak najbardziej nadaje się jako baza pod lakier to paznokci, zauważyłam że nawet przedłuża trwałość lakieru kolorowego. Często nakładałam jej dwie warstwy i nosiłam jak lakier- w tym przypadku również sprawowała się przyzwoicie- na paznokciach bez uszczerbku wytrzymała 5 dni. 

Silky Sensation- odżywka wzmacniająca z jedwabiem


Opis producenta: 
Wzmacnia i utwardza paznokcie. Zawiera jedwab wygładzający nierówności płytki paznokcia oraz odżywcze proteiny  pszenicy. Dodatek akrylu chroni i wzmacnia paznokcie. Zapobiega przebarwieniom i łamaniu się paznokci. Optymalny efekt uzyskamy stosując regularnie. Delikatny mleczny kolor nadaje paznokciom zdrowy wygląd.

Dla kogo?/ Przeznaczenie:
Odżywka do kruchych paznokci, zapobiega przebarwieniom.

Cena: 6,99zł/ 8ml 
MOJA RECENZJA
Bardzo polubiłam tą odżywkę. Świetnie nadaje się jako baza pod ciemne lakiery, zapobiegając żółknięciu płytki paznokcia. Nałożona na paznokcie jako lakier, czyli w moim przypadku zawsze są to dwie warstwy- wygląda świetnie. Nadaje paznokciom zdrowy wygląd delikatnie je wybielając. Kiedy nie mam czasu na pomalowanie paznokci kolorowym lakierem sięgam po tą odżywkę, paznokcie po niej wyglądają bardzo ładnie, elegancko i co najważniejsze zdrowo.

Opakowanie i pędzelek: 
Dokładnie jak w przypadku poprzedniczki (patrz wyżej).

Konsystencja:
Odżywka nie rozlewa się na skórki,jest troszkę gęstsza od poprzedniczki, ale nie sprawia trudności podczas malowania.


Działanie: 
Bardzo dobrze spisuje się jako baza pod lakier kolorowy, ale ja jestem jej wielka fanką solo- lubię delikatnie wybielone pazurki, wyglądają wtedy na bardzo zadbane. Stosowana jako baza przedłuża trwałość lakieru kolorowego i delikatnie wyrównuję nierówności płytki paznokcia.

Ocena końcowa obu odżywek: 5/6
Bardzo dobre, warte wypróbowania odżywki polskiej firmy. Mi szczególnie do gustu przypadła odżywka wzmacniająca z jedwabiem, ale przy tak szerokiej możliwości wyboru jestem przekonana, że każda z Was znajdzie odżywkę jak najbardziej spełniającą jej oczekiwania. Niestety nie jestem w stanie ocenić jak działa na paznokcie w złym stanie, ale za taka cenę naprawdę warto spróbować.

 
Produkt został mi wysłany do recenzji, ale informuję iż w żaden sposób nie wpływa to na moją opinię.

10 komentarzy:

  1. fajne, przydałoby się bo mam lekko zniszczone paznokcie od czerwonego lakieruu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam ostatnio z sensique i podobnie się chyba prezentuje do tych. Takie odnoszę wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe ciekawe i nie sa najgorsze

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo wysoka ocena, muszę sprawdzić te odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę poszukać odżywki dla moich paznokci...
    Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem:
    http://myministyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. są naprawdę ciekawe;d
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zalezy mi zey dorwać ta proteinowa jednak nigdzie jej u siebie nie widzialam ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, są dla mnie niezwykle ważne.
Zostawiając po sobie ślad w postaci komentarza, możesz się spodziewać moich odwiedzin na Twoim blogu ;)

Na pytania odpowiadam pod postem gdzie zostały zadane (aby wszystko co tyczy się danego tematu było w jednym miejscu) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...