środa, 29 lutego 2012

Sama słodycz= Nail Tek+ Essence

Różu na paznokciach nie miałam od wakacji, zafascynowana głównie fioletami i nudziakami zapomniałam już jak moje paznokcie wyglądają w tym pełnym wdzięku kolorze. Kiedy zobaczyłam lakier What a Melon w kolorze intensywnego różu na nowo zakochałam się w różowych paznokciach. Jednak po kilku dniach noszenia poczułam chęć urozmaicenia mani i dodałam delikatny wzorek za pomocą stempelków z Essence, które zostały "odkurzone" po wielu miesiącach leżenia w najciemniejszym kącie szuflady.

Różowy lakier- Nail Tek Hydration Therapy- What a Melon
Wzorek- Stampy Set Essence+ czarny lakier do stempli Essence

w sztucznym świetle
 

__________________________________________________________________________
Przypominam o konkursie trwającym na moim blogu- klik,klik- SERDECZNIE ZAPRASZAM!



21 komentarzy:

  1. róż jest piękny, a z tym wzorkiem wygląda bardzo ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lakiery nail Teka wyglądają bardzo kusząco :) Widziałam resztę kolekcji i była świetna. A ty jakie masz zdanie o ich lakierach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie szykuję recenzję jednego z lakierów Nail Tek, osobiście jestem z nich bardzo zadowolona to jedne z lepszych jakie posiadam :)

      Usuń
  3. Ale sobie narobiłam ochoty na róż:)
    Świetnie wyglądają paznokcie z tym wzorkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :) kolor różu jest kuszący i ten wzorek ładnie wygląda.
    ps: dołączyłam do osób obserwujących Twojego bloga :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. twoje paznokcie to dowod na to ze krotkie jest piekne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka intensywność. Przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor i wzorek pasuje jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten lakier ! <3
    fajna notka ^^

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne te paznokcie ! :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest genialny a te wzorki dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek jest świetny, a wzor mnie zachwycił. Gdzie można nabyć te stempelki? :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, są dla mnie niezwykle ważne.
Zostawiając po sobie ślad w postaci komentarza, możesz się spodziewać moich odwiedzin na Twoim blogu ;)

Na pytania odpowiadam pod postem gdzie zostały zadane (aby wszystko co tyczy się danego tematu było w jednym miejscu) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...