niedziela, 1 kwietnia 2012

Fryzury: Jak zrobić koczek idealny?

Kok jest jedna z najmodniejszych fryzur ostatnich sezonów, ta klasyczna i niezwykle twarzowa fryzura stanowi świetne dopełnienie modnej stylizacji. W zeszłym roku królowały koki reprezentujące styl "artystycznego nieładu", włosy pozornie niedbale zamotane na czubku głowy pokochało wiele dziewczyn, w tym roku do łask powraca klasyczny- gładki kok wykonany w zależności od upodobań na czubku głowy lub nad karkiem. Przyznam się, że uwielbiam koczki i dziś pokażę Wam jak wykonać tą fryzurę w kilka chwil i cieszyć się idealnym kokiem przez cały dzień. Warto również zaznaczyć, że ta fryzura świetnie pasuje do codziennych stylizacji zarówno tych na luzie jak i eleganckich.

Krok po kroku: Jak wykonać kok idealny?
Potrzebujemy:
- gumkę do włosów najlepiej bez metalowych łączeń
- wypełniacz do koka, kolor nie ma znaczenia we właściwie zrobionym koku cały "obwarzanek" zostanie przykryty włosami nie będzie żadnych prześwitów
- kilka wsuwek do podpięcia wystających pasm wokół koka

Krok pierwszy:
Zbierz wszystkie włosy i zaczesz gładko do tyłu, jeżeli chcesz nadać włosom nieco objętości natapiruj przednie pasma, utrwal lakierem i zaczesz do tyłu. Włosy zwiąż gumką, wybierz taką która nie posiada metalowych elementów (łączeń) aby zapobiec zniszczeniom mechanicznym.


Krok drugi:
Przełóż kucyk przez wypełniacz do koka i nasuń go na gumkę, umieść go jak najbliżej głowy, w ten sposób


Krok trzeci:
Rozłóż włosy na wypełniaczu, staraj się to zrobić tak aby wszędzie znajdowała się mniej więcej taka sama ilość włosów.Precyzyjnie rozkładaj włosy na "obwarzanku", jedną ręką owijaj włosy a drugą przytrzymuj i wygładzaj kolejno układane pasma. Pamiętaj, żeby końcówki podkładać/ podwijać pod obwarzanek- koczek już wtedy będzie się trzymał, ale dla trwałego efektu trzeba podpiąć go kilkoma wsuwkami.


Krok czwarty:
Upnij wszystkie wystające kosmyki pod kokiem wsuwkami i ciesz się modną i trwałą fryzurą przez cały dzień :)
 Efekt końcowy


37 komentarzy:

  1. gdzie można kupić taki wypełniacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ten kupiłam w H&M, ale w sklepie z artykułami fryzjerskimi również można dostać wypełniacze (w różnych rozmiarach), warto również popytać w sklepach z akcesoriami do włosów np. świat spinek :)

      Usuń
  2. Ostatnio ciągle chodzę w takim koku, ale robię już teraz trochę inaczej i nie używam dzięki temu wsuwek :) Po prostu zawijam włosy jakby od końca, a nie tak, że wypełniacz daję od razu blisko głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam pozostałości po cieniowaniu, dlatego podpięcie jest konieczne ;)

      Usuń
  3. ładniutki ładniutki :) fajny też pomysł z wykorzystaniem skarpetki jak pokazywała "Stylizacje" na youtube :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) widziałam i pomysł ze skarpetką jest ciekawy aczkolwiek ja pozostanę przy "obwarzanku" ;)

      Usuń
  4. wypróbuję gdyż uwielbiam takie upięcia :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam chyba za krótkie włos jeszcze, ale na pewno ten wypełniacz koka kiedyś kupię

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poszukać takiego obwarzanka :D
    Świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mój jeden z ulubionych gadżetów :)
    Również kiedyś zamieściłam post, jak to stworzyć :D
    Do dziś pełno zachwytów jest od znajomych nad koczkiem idealnym ;)
    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) u mnie to samo, w pierwszych dniach jak zaczęłam chodzić w koczku to koleżanki, a nawet obce dziewczyny pytały jak taki zrobić, a teraz widzę że wiele z nich nosi już je nosi :D

      Usuń
  8. cudowny jest :)

    świetne te wypełniacze chyba zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) warto, jednak ja już wiem, że za swój przepłaciłam ;p

      Usuń
  9. ja niestety mam zbyt krótkie i zadkie włosy do takich upięć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już z włosów do ramion można zrobić zrobić koczka :)

      Usuń
  10. Świetny kok,szkoda,ze mam za krótkie włosy do niego :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, muszę gdzieś znaleźć ten wypełniacz, bo jeszcze nie miałam okazji na niego trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) na to gdzie znaleźć wypełniacze odpowiedziałam pod pierwszym komentarzem- polecam zajrzeć

      Usuń
  12. też tak robię :) to świetny sposób! pięknie to wygląda :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow super, od dawna czaje się na taka gumkę do włosów

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tez tak czasem się czesze jak mi sie nic niechce :) fajny blog! Pozdrawiam i do siebie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh Ahh bardzo mi się to podoba ale nie wiem czy do mojej głowy to będzie pasować :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten wypełniacz dla mnie jest chyba troche za duży, ale popatrze za troche mniejszymi bo efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kok :)

    zapraszam do siebie : http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam coś takiego ze skarpetą;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku :D
    Gdzie takie cudo można znaleźć ?
    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog jeżeli mój Cię zainteresuje zapraszam do obserwacji http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę dorwać gdzieś taki wypełniacz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny!! Ale niestety mam włosy do ramion, które są dosyć niesforne :) Ale może kiedyś się skuszę i je wyprostuję - wtedy spróbuję tego koczka, bo efekt jest niesamowity!!

    Zapraszam do komentowania i obserwacji!!
    http://versacebeautyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. już od dłuzszego czasu mam ochotę zainwestować w to cudo - przekonałaś mnie ostatecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. włosów mi nie starczy na taki kok ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. rzeczywiscie idealny:) mi nic nie wychodzi i tak:(

    OdpowiedzUsuń
  26. बहुत अच्छा लेख एक दोस्त है, यह बेहतर होगा अगर पिछले बयान प्लस निष्कर्ष ड्राइंग में आसानी के लिए निष्कर्ष। संबंध जारी रखने के लिए दुकान ज़हरा हर्बल विश्वसनीय और इंडोनेशिया में सबसे बड़ा अपने ब्लॉग (सफलता) के लिए शोर से हमेशा सफल होता है
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, są dla mnie niezwykle ważne.
Zostawiając po sobie ślad w postaci komentarza, możesz się spodziewać moich odwiedzin na Twoim blogu ;)

Na pytania odpowiadam pod postem gdzie zostały zadane (aby wszystko co tyczy się danego tematu było w jednym miejscu) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...