piątek, 5 sierpnia 2011

Coś dla ciała i zmysłów...

... czyli zakupy w mydlarni. Uwielbiam aromatyczne kąpiele, po całym dniu pozwalają się odprężyć i chociaż na moment zapomnieć o codziennych problemach. Warto znaleźć chwilę wolnego czasu tylko dla siebie i przygotować ciepłą, relaksującą kąpiel, która uwalnia od stresu, ale i przygotowuje  nas do głębokiego snu. Wystarczą mydełka, musujące kule do kąpieli i świece, a możemy stworzyć w naszej łazience małe- domowe SPA.


kapiel-wanna-sennik-sen-bath-kapac-sie-woda-myc.jpg

Niewątpliwie moje dzisiejsze zakupy umilą mi niejedną kąpiel ;)

Kupiłam:
1. Zestaw do kąpieli Rose&Marshmallow w którego skład wchodzą: żel do kąpieli i pod prysznic, mydło luksusowe, musujące serduszko.
2. Konfetti mydlane w kształcie różyczek.
 
 Wszystko jest pięknie zapakowane i myślę, że ładnie wyglądałoby również jako drobny prezent :)

A Wy wolicie długą, pachnącą kąpiel czy szybki prysznic?

20 komentarzy:

  1. Tak,takie kąpiele to najlepsze zakończenie ciężkiego dnia ;) Obserwuję Cię i licz e na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kąpieeeel, zdecydowanie kąpiel ;) ciekawe połączenie, ta róża z piankami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie kąpiel, choć późno wieczorem gdy dosłownie usypiam na stojąco wolę prysznic bo już kilka razy zdarzyło mi się usnąć w wannie :)
    PS. Informuję cię, że masz włączony antySPAM obrazkowy (nie wiem jak to się nazywa). Ja zorientowałam się niedawno, że takie coś mam, więc może tobie się przyda :) (Wiem jakie to jest wkurzające, a na blogach makijażowych i tym podobnych nie jest dużo spamujących osób, więc raczej się nie przydaje - tylko wkurza:) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie długa kapiel ;) Wlasnie szukam takich "bajerow" do kapieli i podsunelas mi troche pomyslow ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam w domu prysznic;/ ale uwielbiam wannę ;p
    i również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbia długie pachnące kąpiele :D Jak się zmarszczę to wtedy wiem, że mam dość;)
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wolę prysznic, ale siedzę tam tak długo jak w wanie, haha

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te kule w kształcie różyczek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ale namieszałam - chodziło mi o konfetti mydlane w kształcie różyczek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zazwyczaj biorę szybki prysznic, jednak od czasu do czasu lubię poleżeć w wannie :)
    Podoba mi się Twój blog, będę obserwować :)
    Zapraszam również do mnie
    http://sensesensibility87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Musisz koło obserwatorów dać więcej i tam powinnam być,a siebie widzę ;) Obserwuję jako Sunny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię się kąpać, ale bez takich bajerów :P wg mnie szkoda pieniędzy ;) dziękuję za odwiedziny + obserw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wolę kąpiel:) Wczoraj trafiłam na stronę http://www.aromatella.pl/ i po prostu ich "gadżety" kąpielowe tak mnie urzekły, normalnie dzieła sztuki ;-) Na pewno tam sobie coś zakupię :) Dziękuję za komentarz, obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zależy od dnia, czasem lubie poleżeć w zimnej lub ciepłej wannie. Jednak na codzień wole prysznic, bo zajmuje mi to mniej czasu :)
    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    +dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat uwielbiam prysznic :) przez 17 lat miałam wannę i w końcu po tylu latach czekania mam upragniony prysznic z hydromasażem, którym się cieszę od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na codzień szybki prysznic, ale od czasu do czasu dłuuuuga kapiel ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zależy od dnia, pory i nastroju..
    czasami wystarczy mi szybki prysznic, a czasem mam głęboką ochotę poleżeć w wannie pełnej pachnącej piany, albo z jakimś konfetti :-)
    dlatego bardzo mi się podoba konfetti w kształcie róży :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądają te kosmetyki, ciekawa jestem zapachu. :-)

    Dodaję do obserwowanych, zapraszam do mnie1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ups, już przecież dodałam. ;-) Dziwne, że przeoczyłam ten wpis ostatnio, bo zdjęcia przykuwają uwagę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam prysznic i wanne ale najczesciej korzystam z wanny, szczegolnie po calym dniu kiedy relaks mile wskazany a prysznic az takiego odprezenia nie da;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, są dla mnie niezwykle ważne.
Zostawiając po sobie ślad w postaci komentarza, możesz się spodziewać moich odwiedzin na Twoim blogu ;)

Na pytania odpowiadam pod postem gdzie zostały zadane (aby wszystko co tyczy się danego tematu było w jednym miejscu) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...