wtorek, 2 sierpnia 2011

Witajcie!

Na tym blogu będę pisała dla Was o babskich sprawach, znajdziecie tu przede wszystkim moje opinie kosmetyków i co wydaje mi się istotne tylko tych, które "przetestowałam" na sobie. Sama przy zakupie danego kosmetyku sugeruję się opiniami innych dziewczyn. Wiem jak ważna jest rzetelna opinia, ale pamiętajcie że kosmetyk na każdą z nas może zadziałać inaczej, trzeba znać własne potrzeby.
Według mnie w przypadku kosmetyków najważniejsza jest jakość, na drugim miejscu stoją cena oraz marka.

Zdaję sobie sprawę z tego, że powstało już wiele blogów o podobnej tematyce, ale mam nadzieję, że zechcecie zapoznać się z moimi opiniami.

Drogie Czytelniczki, z Waszej strony liczę na ciekawe konwersacje. Piszcie śmiało!

Pozdrawiam i życzę miłego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze, są dla mnie niezwykle ważne.
Zostawiając po sobie ślad w postaci komentarza, możesz się spodziewać moich odwiedzin na Twoim blogu ;)

Na pytania odpowiadam pod postem gdzie zostały zadane (aby wszystko co tyczy się danego tematu było w jednym miejscu) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...