czwartek, 10 maja 2012

Paznokcie: Orzeźwiająca mięta

Moda na kolor miętowy nadal trwa, króluje on w garderobie, makijażach oraz na paznokciach. Ja swoją przygodę z kolorem miętowym zaczęłam właśnie od paznokci, zawsze ten kolor mnie ciekawił, aż wreszcie kupiłam pierwszy lakier do paznokci w kolorze orzeźwiającej mięty. W celu sprawdzenia jak będę czuła się w tym odcieniu wybrałam jeden z tańszych lakierów- My Secret, Mint.Wybór tego "miętusa" okazał się strzałem w dziesiątkę- lakier na paznokciach wygląda zjawiskowo! Zobaczcie same :)

 
Zwięźle i na temat, czyli recenzja w pigułce
Lakier zamknięty jest w estetycznym kwadratowym opakowaniu, któremu uroku dodaje "lustrzana" zakrętka. 

Pędzelek standardowy, wygodny, nie pozostawia smug czy włosków podczas malowania paznokci. 

Sam lakier ma piękny intensywny kolor, ale zupełne krycie uzyskałam dopiero po trzech warstwach (zaznaczam, że mam naturalnie śnieżnobiałe końcówki paznokci, których barwa często przebija się przez jasne kolory lakierów). Miętusek schnie bardzo szybko, a na paznokciach bez top coatu jego trwałość wynosi trzy dni, zabezpieczony utwardzaczem przetrwał cały tydzień.


17 komentarzy:

  1. świetny :)
    zakochałam się a nie mam dojścia do kosmetyków My Secret :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, a paznokcie jak idealnie pomalowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek, właśnie takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię taki odcień. Ja swoją miętkę mam z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaa . zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. a dzisiaj się zastanawiałam nad kupnem tego lakieru! teraz wiem, że muszę się po niego wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja przez praktycznie cały kwiecień nosiłam tego typu kolory i trochę mi się juz przejadły. ALe kolor bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jejku... chyba się zakochałam! Śliczny odcień, taki wesoły i orzeźwiający! Bardzo lubię lakiery My Secret - na pewno wypróbuję ten odcień bo jest po prostu fantastyczny! Świetny wybór. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sobie sprawić taki kolorek bo nie mam a chyba juz wszyscy takie posiadają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, są dla mnie niezwykle ważne.
Zostawiając po sobie ślad w postaci komentarza, możesz się spodziewać moich odwiedzin na Twoim blogu ;)

Na pytania odpowiadam pod postem gdzie zostały zadane (aby wszystko co tyczy się danego tematu było w jednym miejscu) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...