wtorek, 22 maja 2012

Recenzja: Duri Express Top Coat

Malować paznokcie uwielbiam, ale kiedy nakładam na nie mój ulubiony kolor chcę, aby został ze mną jak najdłużej. Zbliża się lato, wypady za miasto, grillowanie, wesela i wiele innych imprez to oczywiste, że zawsze chcemy wyglądać i czuć się świetnie. Kiedy wyjeżdżamy na wypoczynek często brakuje czasu na malowanie paznokci choćby co trzy dni, wtedy warto pomyśleć o porządnym lakierze nawierzchniowym, który przedłuży trwałość manicuru. Od dłuższego czasu testuję Duri Express Top Coat, z jego recenzją wstrzymywałam się dosyć długo ponieważ chciałam zobaczyć czy nie zmienia swoich właściwości podczas dłuższego stosowania. Top Coat od Duri to twardy zawodnik, dzielnie przetrwał najcięższe testy i zdobył moje uznanie, po więcej szczegółów zapraszam do zapoznania się z recenzją.



MOJA RECENZJA
Duri Express Top Coat to utwardzacz z prawdziwego zdarzenia, nie ma co ukrywać, że produkt zdobył moje serce. Po przykrych doświadczeniach z utwardzaczami innych firm nie spodziewałam się, że akurat ten może okazać się hitem. Testowałam go z lakierami kolorowymi z niskiej półki i tej nieco wyższej i za każdym razem rezultat zachwycał. Najważniejszą zaletą utwardzacza Duri jest przedłużanie trwałości manicuru do tygodnia. Nawet ostatniego dnia lakier niesamowicie błyszczał, jedynie końcówki były lekko pościerane. Utwardzacz przyspiesza wysychanie każdego lakieru (nawet takiego który wcześniej schnął wieki) i pięknie nabłyszcza. Rewelacyjnie nadaje się do przytwierdzania niewielkich ozdób i utwardzania ich oraz do zabezpieczania wzorków na paznokciach- nie rozmazuje lakieru. 
Preparat jest bardzo wydajny przy stosowaniu dwa razy w tygodniu przez okres trzech miesięcy mam jeszcze ponad pół buteleczki top coatu. Utwardzacz polecam każdej z Was, jest rewelacyjny. Dla mnie obecnie jest hitem w swojej kategorii.

Pojemność: 15ml
Cena: 35zł

7 komentarzy:

Dziękuję za Wasze komentarze, są dla mnie niezwykle ważne.
Zostawiając po sobie ślad w postaci komentarza, możesz się spodziewać moich odwiedzin na Twoim blogu ;)

Na pytania odpowiadam pod postem gdzie zostały zadane (aby wszystko co tyczy się danego tematu było w jednym miejscu) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...