czwartek, 14 czerwca 2012

Paznokcie: kwiecista impresja+ refleksje z przymrużeniem oka

Z utęsknieniem czekam na prawdziwe, słoneczne i gorące lato. To co obecnie serwuje nam pogoda to jakaś angielska aura, więc nie wiem gdzie schowało się słońce, ale z prognozy wynika, że teraz powinno być na "moim" niebie ;) 

Moja zmniejszona w ostatnim czasie aktywność na blogu spowodowana jest sesją, a to czas kiedy czujność, koncentracja i wola walki o zaliczenia wzrasta u studenta do maximum. Jednak między nauką zawsze znajdzie się wiele różnych zajęć które muszą zostać wykonane natychmiast, chociaż bardziej właściwe byłoby tu jednak stwierdzenie że mam wiele zajęć a nauka to tylko przerywnik. Sesja to doskonały czas na gotowanie, robienie generalnych porządków itp., właściwie człowiek ma ochotę robić wtedy wszystko byleby nie to co trzeba ;) 

W przypływie wolnego czasu postanowiłam za pomocą sondy namalować wzorki na paznokciach, bazę kolorystyczną stanowił lakier Bell Glam Wear w odcieniu 514, wzorki to mieszanka odcieni różu Nail Tek oraz Essence. Na szafirowej bazie powstały kwiatuszki, gdzieniegdzie między nimi chowają się drobne kropeczki. Po dokładnym wyschnięciu wzorków w celu nabłyszczenia i utrwalenia mani paznokcie pokryłam niezawodnym top coatem od Duri.



20 komentarzy:

  1. Cudny, cuuudowny ten wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaję na dłużej i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten kolor i nie przypadł mi do gustu, ale kwiatki wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mogę się doczekać lata :) I tego kiedy w końcu moje malowanie paznokci będzie przyzwoite a nie ciągle pasmem porażek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny odcień niebieskiego, lubię takie intensywne kolory, chociaż częściej sięgam po nie bliżej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne te kwiatuszki Ci wyszły :) kojarzą mi się ze wzorkiem chustek/spódnic, które noszą góralki :D piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śłiczne kolorki :) bardzo trafione połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, delikatne. Chociaż ja dałabym pod kwiatuszki jaśniejszy kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ♥ Obserwuję.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze brak mi cierpliwości do takich wzorków - no i umiejętności, więc pozostaję przy gładkich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne!:)
    Ja niestety obgryzam i żadne gorzkie paluszki nie pomagają:C co myślisz o tipsach? Pozdrawiam kosmetykinastolatki-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobają mi się Twoje paznokcie ;p ja nigdy nie umiem ich odpowiednio wyszlifować pilniczkiem. W najbliższym czasie mam zamiar skusić się na szklany - zauważyłam, że bardzo wiele osób go poleca.
    Tymczasem zapraszam do mnie - odświeżyłam stronkę, nowy post o peelingu Avon senses :)

    www.czarnakosmetyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Łoohoo, piękny kolorek ! śliczne paznokcie :)

    Pozdrawiam, Alicja :)

    www.alicja93003.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszły paznokietki muszę zakupić taki sprzęt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, są dla mnie niezwykle ważne.
Zostawiając po sobie ślad w postaci komentarza, możesz się spodziewać moich odwiedzin na Twoim blogu ;)

Na pytania odpowiadam pod postem gdzie zostały zadane (aby wszystko co tyczy się danego tematu było w jednym miejscu) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...