wtorek, 31 stycznia 2012

Lakiery Duri- nowości w mojej kosmetyczce

Lakiery do paznokci to kosmetyk którego w mojej kosmetyczce nigdy za wiele, nawet gdybym miała ją wypełnioną nimi po brzegi dla kolejnego pięknego koloru ukrytego w szklanej buteleczce zawsze znajdzie się miejsce. Zaczynam obawiać się, że to pewne uzależnienie, ale tłumaczę sobie to tym, że tylko kobieta jest w stanie dostrzec moc koloru kryjącego się buteleczce lakieru, odpowiednia barwa na paznokciach nie jest tylko uzupełnieniem wizerunku, często potrafi dodać smaczku naszemu stylowi, a także wprowadzić w nastrój. Zresztą wszystkie świetnie wiemy, że ponadczasowa czerwień w eleganckim wydaniu bez wątpienia działa pozytywnie na mężczyzn ;) 

Otrzymałam ostatnio mały zestaw lakierów firmy Duri i przyznam się Wam, że poznaję to co jeszcze jest dla mnie nieznane, dlatego pozwolę sobie przybliżyć Wam nieco tą markę. Zwróćcie uwagę na ciekawą ofertę marki- wspaniała kolorystyka, ciekawe nazwy i jakość prosto z USA są atutem produktów Duri.
Informacje od producenta:
Zapomnij o nudnych, starych kolorach!Sprawdź "uzależnione od miłości" profesjonalne lakiery do paznokci marki Duri. Każda nowa pora roku przyniesie Ci prosto z USA 12 nowych, wspaniałych kolorów, zgodnych z najnowszymi trendami w modzie. Niepowtarzalna trwałość, bogata paleta odcieni, przystępna cena a także intrygujące nazwy, tj. Beverly Hills Red, Sex in the City, Ferrari Red, Mulen Rouge, Coquette to tylko niektóre z zalet lakierów Duri. Duri to nie tylko profesjonalne lakiery kolorowe. To także specjalistyczne produkty do pielęgnacji paznokci, tj. odżywki, bazy, oliwki, wysuszacze, utwardzacze, dzięki którym Twój manikiur jak i pedikiur będzie perfekcyjny. 

STRONA FIRMOWA: www.duri.pl, sugerowana detaliczna cena lakieru 35 zł




Zestaw składa się z dwóch lakierów kolorowych oraz lakieru nawierzchniowego, produkty są uroczo zapakowane- otrzymanie takiego drobiazgu sprawiło mi wiele radości.

Jak się Wam podobają lakiery Duri? A może miałyście je i chcecie się podzielić swoją opinią- czekam na Wasze komentarze! :)

14 komentarzy:

  1. nigdy nie spotkałam się z produktami tej firmy, ciekawe kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory, ciekawa jestem jak się w akcji sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie te kolorki. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog ;) zapraszam do mnie na nowy post ;) obserwujemy ??;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski blog. Naprawdę podziwiam. Zapraszam do mnie. Piszę powieść. Będę zaszczycona.. Obserwujemy? Ja tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej marce...
    sugerowana cena lakieru jest średnio zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam więc czekam na relację jak sie sprawują :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie aspirują do Essie - chętnie przeczytam recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam z nimi styczności ale słyszałam wiele pochlebnych opinii^^ Kiedyś przyjdzie czas, że i ja się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej firmie, ale fajne jest to, że sa pakowane w trio.
    Ładne kolory, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, są dla mnie niezwykle ważne.
Zostawiając po sobie ślad w postaci komentarza, możesz się spodziewać moich odwiedzin na Twoim blogu ;)

Na pytania odpowiadam pod postem gdzie zostały zadane (aby wszystko co tyczy się danego tematu było w jednym miejscu) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...